Tips inför träningen

Låt inte våra rekommendationer med kläder och prylar hindra dig från att komma idag!
Kom som du är så kan du införskaffa det du önskar senare.

Kläder

Vi rekommenderar (men inget krav!)

  • Handskar året om då vi jobbar en del med händerna i backen.
  • Smidiga kläder som transporterar bort fukt.
  • Lager på lager – skönt att ha lite extra i början av passet och när du ska gå hem.
  • Ett extra varmt överdrag om du ska gå på Forest Run och sedan direkt till Yoga/Slow Training. Har du blivit svettig först blir du lätt kall efter.
  • Löparskor. På vintern när det är halt är det skönt med dubbade skor eller broddar.
  • Skönt med varma sockar på vintern, då funkar dina vanliga löparskor året om.

Övrigt

Vi rekommenderar (men inget krav!)

  • Vatten
  • Sittunderlag eller liggunderlag
  • Pannlampa om det är mörkt.
  • En ryggsäck gör det lättare att bära med sig sina saker.
  • Ledaren har alltid en mobil med sig om något skulle hända. Du kan därmed välja att lämna den hemma och njuta av att inte vara uppkopplad en stund.

Tänk på att komma i tid då vi förflyttar oss så snart passet börjar!